Saturday, October 13, 2012

.kerana yang sepi itu aku.

Assalamualaikum & hi!

zaripah telah mengepost status berbau mengimbau kenangan masa lalu.
sebagai manusia beremosi, aku turut terimbau bersama-sama beliau.
selain itu, aku turut terlupa birthday member sekelas yang dulu kering kini mungkin dah ada daging (sikit).
blog dia pun dah terhapus. atau dah tukar link?
turut serta menambah imbauan adalah blog-blog lama yang telah terjeruk.
semua bermula dan berakhir pada bulan Oktober.
mungkin Oktober adalah bulan perasaan aku berevolusi. ecececewah~
blog ni pun takde nama. nanti fikir bermakna nanti la aku fikir apa tajuk dia.

dedicating this post for the past.

kesimpulannya, selamat malam kenangan.
selamat malam virus demam.
semoga kau pulang ke tempat asal esok.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment