Friday, February 8, 2013

sebenarnya aku nak meneruskan kerja projek akademik. tapi kenapa susah sangat nak couple dengan dia ni?!?! T.T

aku ada masalah. sebab orang lain ada masalah so aku pun nak kata aku ada masalah jugak hahahahaahahahahahahahaaha bongoknyerrrrrrrr.

anak buah kesayangan semua orang dah masuk tadika. comel gila dia pakai tudung pastu lari-lari!!! kalau tak sebab dia tengah moody tapi dia buat-buat tak moody masa tu, aku dah amik gambar dia banyak-banyak pastu gomol dia sampai pengsan. aku yang pengsan sebab penat dukung dia ekekeke. teringat-ingat masa dia kecik-kecik bayi dulu. sekarang dah pergi tadika. aaaaa.. kenapa cepat sangat membesar? T_T

mungkin sebab ni la ramai yang sanggup berkorban lepaskan peluang yang so called beso. demi melihat anak-anak mereka membesar. iskk.. nak nangis pulak rasa.


dulu aku memang tak sokong perhubungan jarak jauh atau pjj atau LDR. sebab pada aku, kalau kau tak bersama-sama depan mata, macam mana kau boleh terus ada feeling feeling? bukan ke feeling kau pada dia hanya pada angan-angan dan mimpi sendiri?
jadi sekarang dah terkena batang hidung sendiri (hahahahahahahahaha kann..), baru aku faham. tapi yang aku tak sokong tu untuk time sekolah-sekolah. sebab kadang-kadang diorang ni sorang sekolah aku, sorang sekolah 5 batu dari sekolah aku, tak pun 3 negeri jaraknya dari sekolah aku. pastu claim "ilysm" "imy" etc etc. padahal tak pernah jumpa -.- . ehem. eh apa aku nak cakap tadi? hahahaha. ohhh.. terkena batang hidung sendiri ek? haa.. itu la ceritanya.. gamble je lah. gamble tu maknanya berserah pada Yang Maha Berkuasa. kalau jadik ye jadik. kalau tak jadik ye tak jadik. kan?

wassalam.

No comments:

Post a Comment