Thursday, February 21, 2013

must.change.smiley.eyes. #notetoself

selama ni abah ngan akak duk mengata bila aku gelak mata hilang (padahal dorg pun sama -_-). it's genetic designed that way. aku pun tak tau nak explain cemane. lebih kurang camni la mata -> ^^ . tapi tak la tajam macam tu. fake giler you.

but partner told me something. well, i've been oblivious. must reduce the smiley eyes now. must smile round eyes now. like this -> :) gehehehe.

selama doblas hari tak mengadap blog ni sebenarnya banyak benda aku nak meluah. tapi tu lahhh.. sekarang dah ada laptop kecik maka malas aku nak membukak laptop ni. menaip kat tempat lain feeling dia tak sama you. ehek ehek ehekk.. :B

oh ya. i'm also addicted to this smiley -> :B . tak, bukan cenggitu muka aku. ish.

sebenarnya aku nak menaip untuk academic project. tapi malasnya nauzubillah..

result hari tu Alhamdulillah.. unexpectedly unexpected. tapi perasaan takde. sebab semua perasaan aku jatuh kepada dua kerja kahwin yang insya Allah bakal berlangsung tahun ni. tak, bukan aku la. aku juga sedang menanti anak buah baru. ala shayang shayang tomeiii :)

anyway, perasaan aku dah bertambah matang bila bergelumang dengan kisah orang nak kahwin ni. menambahkan kerisauan. ye la. aku tak cerita lagi kepada golongan wanita atasan tentang situasi kini walaupun telah banyak kali digasak (bersama golongan lelaki atasan). fuh, sikit punya kreatip jalan aku cari nak mengelak. apa-apa pun, Allah knows what's best for us. kita merancang, Allah juga merancang dan sesungguhnya perancangan Allah yang terbaik. risau-risau aku pun, risau lagi datin emak yang melihat anak beliau ini. kadang-kadang rasa macam derhaka sebab memanjang mengelak. how long has it been? one and a half year? fuhhh. i must've tweeted 634849 times if i were to jot down each and every answer i gave them. alaaa.. aku baru doplod satu ape (belum birthday :B). belum kumpul-kumpul duit nak pusing europe lagi, nak buat perkara-perkara senonoh lagi (eh?). ehem.

sesungguhnya seribu kali aku cakap "rilekslah mak.." pun takkan mampun merelakskan beliau. jadi mari kita minum kopi sambil tengok jodoh. dan menggelakkan olly bersama encik azlan.

No comments:

Post a Comment